torsdag, augusti 10, 2006

Yellow Bastards inte fullt så fruktade kusin

32 kommentarer:

Anonym sa...

ingen respons alls på det här galet totala skämtet? (utom att jag var värdens sjukt tråkigatse påse)
Vah? Vadvill ni? kommihit då vah vah vah.
Jag har tråkigt.

Anonym sa...

Hej. Jag tycker också att du är en påse

Anonym sa...

Mäh, Både kalledude och inte kalledude tycker jag är en påse.
inte mitt fel att ni inte kan uppskatta humor.

Anonym sa...

MÄH! En påse med lustgas kanske..?!

Anonym sa...

Vadå Värdens dråkigaste påse? Lämna Värden utanför detta!

Anonym sa...

Det är Simon som ALDRIG bryr sig om att kolla stavningen.

Anonym sa...

VAH?!

Anonym sa...

SIMON! Det är sjukt många som läser våra bloggar, som jag inte hade en aning om! Typ en av tjejerna som var med igår. En blond tjej på dans

Anonym sa...

Men aah, kan dom inte lämna en kommentar elelr nått ibland så man vet?

Anonym sa...

Nej, det kan dem inte, för alla har inte så utvecklade sinnen för att kunna starta en bloggdiskussion själva =P

Anonym sa...

Du är en sån kottsork simon, OCH påse

Anonym sa...

Cornelius, säg till dom.
Dummisar.

Anonym sa...

du är så mkt påse att om du vore ett musikinstrument så skulle du vara en SÄCKpipa. Om du vore ett inre organ, så skulle det vara magSÄCKEN. Om du vore en poppare så skulle du vara känd för din POSE!!!!

du är sjuk. Påssjuk xD

du dyrkar POSEjdon. Vart kommerdessa tråkiga skämt ifrån? -POSten. Nej för det skämtet skllja använd nu: när jag POStar denna kommentaren.

Anonym sa...

"Spegel."

Nu är du inte så tuff längre va, ankpojk?!

Anonym sa...

I'll suck out all your blood, fall out boy. Vampyrer har ingen spegelbild.

Anonym sa...

Men tänk om jag nu har med mig ett välidgt blänkande kristet kors, som nu speglar detta, plus, att den gör dig snuvig! Vad säger du nu då, BUffy!?

Anonym sa...

Jaha, men jag är inte Buffy längre. Jag är Britney, den största vampyren av dem alla. Jag är inte längre rädd för kristna kors och förkylning.

Anonym sa...

Fan vilken diskussion som kan uppkomma bara av hävdandet att simon är en tråkpåse

Anonym sa...

Jepp och till råga på allt så vann jag! Jaså?! Jo det gjorde jag! Varför? JO FÖR ATT: JAG VANN! ALLT SOM SÄGS EFTER DENNA KOMMENTAREN ÄR OGILTIGT (vad det än handlar om, det kan vara en dissande kommentar eller liknande, men det funkar som sagt inte)Iaf: Det funkar inte för jag vann stjärnstopp kodden yeah DIAMANTSTOP! *gör tecknet* JÄÄÄÄÄÄÄÄ JAG VANN =D=D=D

Anonym sa...

Kalledude, what in the name of things are you doing?! Honestly, I won't ban you this time, but I have to say that you didn't win. To win, there must be three rules that you must follow:

....

Oh, crap, I forgot my rulebook at home... But seriously, you didn't win... So...

Well... that's it then...

Anonym sa...

Your English... I’m going to ignore that awfully bad grammar you’ve got blessed with. However, I can’t ignore the fact that you think you can walk up to me and talk about rules. Everybody knows that Diamantstopp is the highest standing rule of everything what so ever. Sorry, but I most certainly did won. Speak one's mind, you despicable mound of raunchy pig slop.

P.S. If you actually does have that rulebook, then read it. There's nothing to even compare with Diamantstopp and that movement with your arm, except for Kodden, Yeah and Stjärnstopp whom I also did use against you. Bug of, partner.

Anonym sa...

I don't have the rulebook, I have THE rulebook. Not just any rulebook. You know that when I put a THE in front of the word, ( in this case rulebook ) the word becomes much more than just a word, it turns into something extremely powerful, something you just can say one thing to: Wow!

And that is what I'm saying; Wow!

Wow!

Anonym sa...

Hej Jag är "Bloggaren" här så man kan säga att jag har veto.

Anonym sa...

HEJ ALLA! VI PÅ SINCLAIT BÖRJAR SKOLAN PÅ MÅNDAG =D=D=D ><

Anonym sa...

HEJ ANKPOJK! VI I VÄNERSBORG GÖR DET MED! =D=D=D=D xD

Anonym sa...

"Hej Jag är "Bloggaren" här så man kan säga att jag har veto."

Nej, Tyst!

Anonym sa...

Förlåt.

Anonym sa...

Hej Gammelfarfar elefant. Hur var skoldagen? Min sög i helvetet.

Anonym sa...

Vänersborg är typ som en förort till Trollhättan bara så att alla vet,folk med olika defekter och missbildningar bostätter sej i Vänersborg. Och de flesta VBG:are är ganska lättfotade så om ni vill ligga med något lätt att få omkull åk till Vänerborg,om ni vill ha klass på grejerna är det Trollhättan som gäller. :P

Anonym sa...

Men om jag vill ha någon som helst relevans på saker och ting, så tror jag att jag gör bäst i att hålla mig till vänersborgare. Seriöst? Trollhättebon, detdär var absolut den fulaste högstadiekommentaren jag har hört på länge; "Vi i denna klassen, gruppen, staden, what ever är mycket bättre än ni i den". Fyfan jag blir upprörd över löjlighetsnivån på den kommentaren. På riktigt. Jag är helt av mig, varför har inte du, trollhättebon, mognat i takt med oss andra? Jag menar, visst, jag vet ju inte hur gammal du är eller så, men jag mognade till en nivå som stod över "min stad/sak är bättre än din"-stadiet redan i samband med att jag lärde mig läsa och skriva. Och det kan du ju uppenbarligen. Nej, jag är för medtagen för att kunna fortsätta min uppläxning (som jag komponerat i ren tristess), så jag väljer att ignorera dig och fortsätta med att stjäla film och musik från internet. Bye bye then

P.S. Jag bor inte ens i Vänersborg!

Anonym sa...

ândra sidan är i princip Vänersborg en ohyggligt stor förort till Trollhättan.
Det betyder dock inte att trollhättan är speciellt bra elelr att Vänersborg är bättre.
Där kommer kalles fina inlägg in i bilden så jag slipper upprepa det.

Anonym sa...

Haha det var bara på skoj alltså =P Det var någon som hackade på trollhättan i ett forum som bodde i VBG så jag tänkte skicka runt den som en kul grej till VBG:are. Trollhättan är ett lika kasst place som VBG,du vet det,jag vet det,kalledude vet det.
Det var bara för att provocera och jag lyckades uppenbarligen xD