tisdag, januari 30, 2007

The boredom keeps ya going

För mycket insperation för att orka göra något. För lite motivation för att ens ligga kvar i sängen på mornarna.
Så det går sådär, kan man säga.

Iallafall, Jag kommer ihåg när jag för ett tag sen berättade för någon (minns inte riktigt när och vilka, det är irrelevant anywho) om att jag ville lära mig knyta skorna genom att vifta på foten.
Jag möttes av idiotförklarande, skeptiska blickar och pinsam tystnad.
Well, here ya go fuckas.
Handless shoe tying trick

7 kommentarer:

Anonym sa...

oj ,vad duktig han var

Anonym sa...

Jag vet hur det går till nu. det var inte lika fräckt då.

Anonym sa...

får jag suga på din ljumsktumme?

Anonym sa...

ha ha håll käften de där va inte ja! x-) pinsamt

Anonym sa...

höhö nä för tänk att de va ja som va låssas andrea :P men de va den riktia andrea som va den anonyma beundrarrinnann Haha nu kommer hon döda mej xDD

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA OCH UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEW LJUMSKTUMME?!??!?! FÖR HELVETE???!?!
Men AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LYCKODAG DET ÄR MIN LYCKODAAAAAAAAAAAG AHAHAHA JAG GRÅÅÅÅÅÅÅÅTER JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Anonym sa...

Alltså, ljumsktumme är det sjukaste jag någonsin hört. Personen som skrev det där borde inte få uttrycka sig någonsin igen.