onsdag, januari 03, 2007

En för mörkrets herre i ondskans dunkla sken

Nej, fan jag ska ta och skaffa en unge. Inte bara för att det skulle vara min skylldighet till mänskligheten, med mina förstklassiga gener. (eeeeeeeehehehee)
Utan mest för att jag vill ge den namnet "Sauron"

Så jävla coolio.

Sauron.

Jag har även snickrat ihop en liten prototyp till hur den bör se ut.

Och det fiffiga med den här konstruktionen är att den inbyggda lampan i ögat skulle tillåta old school gameboy-lir även i dåliga ljusförhålllanden. Praktiskt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt med Sauron. Andra namn som ligger bra till hands är lille Usama eller Saddam. Jag skrev visst något om Sauron för inte så länge sedan. Men det handlade mest om gratistidningsutdelare och vad jag känner för dem ; )

Anonym sa...

Lucifer känns också skönt okristet.
Blir inga kyrkans barntimmar för den ungen inte.

Men Usama... Det var ingen dum idé alls:'D

Anonym sa...

jag har alltid tyckt att det där ögat sett ut som en fitta. iaf efter en rocky serie

Anonym sa...

Haha, du gjorde min bild till en liten gameboyspelande kille med en brinannde fitta som ansikte. Det tog det hela till en helt ny nivå. Jävla rocky då^^
One cunt to rule them all.